زمانی که ونتیلاتورها به محصول کلیدی شرکت چینی Comen تبدیل شدند
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پاییز امسال، شرکت چینی Comen، تولیدکننده تجهیزات پزشکی جهانی، با یک دستگاه تنفس مصنوعی ابتکاری به منظور ارائه کمک های تنفسی در خارج از بیمارستان عرضه شد. از ابتدای همه‌گیری، این شرکت مستقر در شنژن در حال ساخت خطوط تولید جدید برای تولید مرتبط با کووید-19، مانند دستگاه‌های تنفس مصنوعی است.

ونتیلاتور جدید Comen V1 در نمایشگاه تجاری Medica از 15 تا 18 نوامبر در دوسلدورف آلمان (Hall9 B34) به نمایش گذاشته خواهد شد. Xianbing Kuang، متخصص بازاریابی در Comen، گفت:

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال بیمار کلیک کنید

هواکش V1 یک تهویه حمل و نقل پیشرفته با یک توربین داخلی است که استفاده آسان، قابل حمل و جمع و جور است. توربین داخلی امکان عملیات بدون منبع اکسیژن در خارج از بیمارستان را فراهم می کند. این یک ونتیلاتور حمل و نقل درجه ICU است که پشتیبانی کامل تنفسی را در طول حمل و نقل فراهم می کند. ابزارهای کمکی از نفس تا نفس بیمار را کنترل و کمک می کنند. این یک پلت فرم امن و راحت برای انجام درمان به موقع ایجاد می کند.

این دستگاه به 8 حالت تهویه و یک الگوریتم همگام سازی مبتکرانه مجهز شده است که باعث افزایش 40 درصدی اکسیژن رسانی در حین حمل و نقل می شود. کوانگ افزود:

چندین حالت تهویه درجه ICU، مانند PRVC-SIMV (کنترل حجم تنظیم شده با فشار - تهویه اجباری متناوب همزمان)، برای پشتیبانی از درمان جامع در دستگاه ادغام شده است. ابزارهای اضافی مانند حلقه فشار-حجم و عملکرد SI - که از تهویه ثابت برای انجام یک چرخه منفرد استخدام ریه استفاده می کند - برای ارزیابی کارایی درمان و کمک به بهبودی بیماران ارائه شده است. یک ماشین حساب مصرف O2، اکسیژن باقیمانده را در زمان واقعی تخمین می زند.

به گفته Kuang، V1 دارای حالت های تهویه و ابزار کمکی بیشتری نسبت به سایر هواکش های موجود در بازار است و توربین داخلی آن در حین حمل و نقل، امکانات و کارایی بالاتری ایجاد می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت ایستا کلیک کنید

تولید ونتیلاتور با کووید-19 آغاز شد
Comen در سال 2002 ایجاد شد و در اصل انواع ابزار پزشکی از پمپ های تزریق و سرنگ، چراغ های جراحی و آویزهای سقفی گرفته تا الکتروکاردیوگراف و مانیتورهای بیمار را تولید می کرد.

زمانی که همه‌گیری کووید-19 شروع شد، این شرکت باید با نیازها و خواسته‌های جدید بیمارستان‌ها سازگار می‌شد. آنها شروع به ساخت دستگاه تنفس مصنوعی کردند و کارکنان و کارشناسان را برای این کار استخدام کردند. کوانگ گفت:

ما موفق شدیم خطوط تولید جدیدی برای تولید مرتبط با کووید-19 بسازیم و محصولات تهویه جدیدی برای برآورده ساختن این نیازها عرضه شدند. تمام تولیدات غیر مرتبط با کووید-19 از آن زمان کاهش یافته است. مانیتورهای بیمار و ونتیلاتورها در حال حاضر محصولات کلیدی شرکت ما هستند."

جهت مشاهده و خرید انواع کالسکه سی پی CP کلیک کنید

مشتریان اصلی کامن بیمارستان ها، توزیع کنندگان حرفه ای، توزیع کنندگان مستقل و کارگزاران هستند.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: